Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)
Šiame puslapyje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Jei turite daugiau klausimų apie mūsų produktus ar paslaugas, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu info@areaal.lt.
Kiek kainuoja pristatymas?
Pristatymo kaina priklauso nuo to, kokį siuntų pristatymo partnerį ir būdą pasirinksite. Siūlome kelis prekių pristatymų būdus: į Jūsų pasirinktą paštomatą arba pristatymą kurjeriu į Jūsų namus ar biurą. Įdėję prekes į pirkinių krepšelį, galite sužinoti galimus pristatymo būdus ir kainą.
Ar galiu gauti užsakymo sąskaitą faktūrą?
Taip, po užsakymo pateikimo Jums el. paštu bus automatiškai išsiųsta elektroninė sąskaita faktūra su užsakymo rekvizitais.
Ar mano prekes pristatys greitai?
Prekes, kurias turime sandėlyje, įprastai pristatome per 3–7 darbo dienas.
Kur yra mano užsakymas?
Jei numatytasis pristatymo laikas jau praėjo arba jus tiesiog domina užsakymo būsena, nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu info@areaal.lt.
Ar turite prekes vietoje ir ar galima jas atsiimti pačiam?
Deja, prekių atsiimti sandėlyje negalima.
Ar parduodamoms prekėms suteikiama garantija?
Taip, pagal teisės aktus gaminiams suteikiama 2 metų garantija.
Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?
Jei norite atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu info@areaal.lt ir būtinai nurodykite savo užsakymo numerį.
Ar galima grąžinti prekę?
Atsižvelgiant į LR įstatymus, Areaal.lt elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes galima grąžinti per 14 dienų. Norėdami tai padaryti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.